قطره باران(اشک)







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:
اسم پسر



موزیک و سایر امکانات

اسم دختر





✿㋡ آدمــــــک ㋡✿

آدمـک آخــرِ دنیــاست، بخند آدمـک مـرگ هـمین جاست، بخند آن خـدایی که بـزرگش خوانـدی به خـدا، مثـل تـو تنهـاست، بخند دستخطی کـه تـو را عاشـق کرد شوخـیِ کاغــذی ماسـت، بخند فکر کن دردِ تـو ارزشـمند است فکر کن گریـه چـه زیباست، بخندصبحِ فردا به شبت نیست که نیست تـازه انگار کـه فـرداسـت، بخند راستـی آنچـه بـه یــادت دادیم پَر زدن نیست کـه درجاسـت، بخند آدمــک نغمــه ی آغــاز نخوان به خــدا آخــر دنیـاست، بخند

نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت16:28---31 خرداد 1390
من لینکت کردم.خواستی من بلینک

مریم
ساعت16:26---31 خرداد 1390
سلام.وبت خیلی خوفه.به منم سر بزن و نظر بده.ممنون وبایییییییییییییی

علیرضا
ساعت19:01---26 خرداد 1390
سلام بر همه آدمک هایی که تنهایی وسط این دنیا دارن به یه نقطه نگه میکنن

البته امیدوارم حداقل کلاغی مثل من بهشون سر بزنه تا از تنهایی دربیان


عليرضا
ساعت11:19---15 خرداد 1390
سلام

براي تبالدل لينك مشكلي ندارم

با تشكر عليرضا


khalili
ساعت13:53---13 خرداد 1390
پیام مدیر love :
سلام دوست عزیز
وب خوب و با احساسی داری
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی
بازم به ما سر بزن و حتما نظر هم بده
باشکر از تو دوست خوب و عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط armin در 23:46 | |